Сторінка для батьків

 Інклюзивна школа передбачає відкритість і доступність не тільки для дітей, а й для дорослих.

 Батьки – важлива ланка в процесі реалізації інклюзивної освіти. Робота з батьками спрямована на підвищення їх психолого-педагогічної культури, формування потреби в отриманні психолого-педагогічних знань та їх практичне застосування, бажання використовувати їх у роботі з дитиною, зниження переживань.


Пам'ятка для батьків:

1. Уникати змагань та будь-яких типів робіт, що вимагають швидкість.

2. Не порівнювати дитину з оточуючими.

3. Частіше використовувати тілесний контакт, вправи на м’язову релаксацію.

4. Підвищувати самооцінку дитини. Частіше хвалити дитину так, щоб вона

знала за що. Хвалити навіть за незначні досягнення.

5. Частіше звертатися до дитини по імені.

6. Бути впевненими в собі. Батьки – взірець поведінки.

7. Мовлення батьків повинно бути чітке та зрозуміле.

8. Разом з батьками необхідно повторювати вправи для постановки певного

звука.

9. Не висувати підвищених вимог до дитини.

10. Виправляти дітей, якщо вони роблять помилки у самостійному

мовленні.

11. Бути послідовними у вихованні дитини.

12. Обов’язкове виконання домашніх завдань з постановки звуків.

13. Намагатися робити якомога менше зауважень.

14. Не принижувати дитину, караючи її.

15. Забороняються ігри, що збуджують нервову систему.

16. Багато гуляти на свіжому повітрі.

17. Не гратись на комп’ютері, який виключає потребу у спілкуванні.

18. Займатися спокійними видами спорту – шашки, шахи, плавання.

19. Обов’язкове відвідання батьківських зборів, на яких розробляється та

затверджується індивідуальна програма розвитку та індивідуальний навчальний

план.




Поради батькам дітей, які навчаються в інклюзивному класі:

1. Запровадження в сім’ї системи «дитиноцентричності»; максимальне врахування потреб дитини. Сприяння всесторонньому розвитку дитини.

2. Налагодження тісної взаємодії психолог-педагог-асистент учителя-батьки-дитина.

3. Поглиблена співпраця батьки-психолог для врахування та адаптації і корекції психологічного стану учня(учениці).

4. Визначення та розвиток пріоритетних вподобань дитини, таких як спорт, образотворче мистецтво і т.д.

5. Виконання батьками настанов та порад психолога та педагога.

6. Постійний контроль психологічного і фізичного стану дитини.

7. Батьківський нагляд та допомога дитині у виконанні домашнього завдання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий